Reklamační řád
Reklamační řád
platný pro internetový obchod www.minimmalistic.cz
Provozovatel e-shopu:
miniMMAlistic shop s.r.o.
Roháčova 188/37, Žižkov, 130 00 Praha 3
IČO: 23594209
Spisová značka: C 429801 vedená u Městského soudu v Praze
E-mail: info@minimmalistic.cz
1. Obecná ustanovení
- Tento reklamační řád je nedílnou součástí obchodních podmínek a popisuje postup při uplatnění práv z vadného plnění (reklamace).
- Kupující je povinen se při převzetí zásilky přesvědčit, zda balík není poškozený. V případě zjevného poškození doporučujeme zásilku nepřebírat nebo ihned sepsat protokol s dopravcem.
2. Práva kupujícího z vadného plnění
- Pokud má zboží vadu, má kupující právo požadovat:
- opravu,
- výměnu,
- přiměřenou slevu z ceny,
- nebo odstoupení od smlouvy (pokud je vada podstatná).
- Prodávající odpovídá za vady, které se vyskytnou u spotřebního zboží v době 24 měsíců od převzetí.
3. Uplatnění reklamace
- Reklamace se uplatňuje bez zbytečného odkladu po zjištění vady.
- Kupující zašle e-mail na adresu info@minimmalistic.cz s popisem vady, číslem objednávky a svými kontaktními údaji.
- Zboží určené k reklamaci kupující zašle (nebo doručí) na adresu, kterou prodávající zašle v potvrzovacím emailu.
- Do balíčku doporučujeme přiložit kopii faktury nebo jiný doklad o koupi, případně číslo objednávky (např. na papíře).
4. Vyřízení reklamace
- Prodávající potvrdí přijetí reklamace e-mailem.
- Reklamace bude vyřízena nejpozději do 30 dnů od jejího uplatnění, pokud se s kupujícím nedohodneme jinak.
- O výsledku reklamace bude kupující informován e-mailem a zboží mu bude vráceno opravené, vyměněné nebo bude poskytnuta jiná náhrada v souladu se zákonem.
5. Závěrečná ustanovení
- Tento reklamační řád je platný a účinný od 6.9.2025.
- Ve věcech neupravených tímto reklamačním řádem se postupuje podle platných právních předpisů České republiky, zejména občanského zákoníku a zákona o ochraně spotřebitele.
Máte nějaké otázky? Zodpovíme je. Prosíme o pečlivé vyplnění kontaktních údajů.
